Nu gratis verzending al vanaf € 50,- ! (naar nl, be, de)

Klantenservice

(alles wat je wilt weten over deze shop)

Garantie

Wanneer de naad van het kledingstuk los komt, wordt het kledingstuk gerepareerd of vervangen. De garantie geldt niet wanneer de naad is stukgegaan ten gevolge van mechanische beschadiging zoals scheuren, slijtage of sneden van scherpe randen en gereedschappen. De garantie geldt evenmin wanneer de overige materialen van het kledingstuk zijn versleten en hun diensten hebben bewezen. Neem bij eventuele klachten contact met ons op.

Bedrukken of borduren

Een professionele vakman linkt zijn naam graag aan professionele werkkleding. Jouw bedrijfsnaam mag daarom niet ontbreken op je werkkleding. Dus waarom niet iets extra's doen door je logo op je kleding te borduren of bedrukken. Bij Workwearwebshop.nl  zetten wij ons in (ervaring sinds 1996) om je mooie, uniforme bedrijfskleding te geven en bieden u daarom een "in-huis" service voor bedrukken en borduren. Neem contact op en vraag vrijblijvend een digitale drukproef aan zodat je kunt zien hoe het eruit ziet op jouw werkkleding.

Afhalen/ passen

De bestelling kun je ook afhalen (en passen) in de winkel bij Signtific bedrijfskleding, de hork 3c 5431 NS Cuijk. Als je verzendkosten hebt betaald, krijg je deze natuurlijk terug bij het afhalen van je bestelling.

Op de site staat ook een maattabel waar je kunt vinden wat de juiste maat voor jou is.

Verzenden

Orders worden verzonden met UPS en POSTnl. Deze vervoerders leveren in de meeste gevallen de order af binnen één à twee werkdagen. Mocht de bode je niet thuis treffen dan krijg je een afleverbewijs waarop staat hoe je het pakket opnieuw krijgt. Bij de meeste vervoerders kan je ook zelf aangeven wanneer je het pakket wil ontvangen, check dit via je track en trace code die je van ons ontvangt.

Klachten

Er gaat wel eens iets fout, niet leuk maar we gaan het samen oplossen! Hoe? Neem zo snel mogelijk telefonisch of via email contact op met onze klantenservice, dan gaan we crediteren, je bestelling zoeken, iets anders voorstellen, wat jij wil in ieder geval. Bij een klacht die je via mail stuurt, laten we binnen 5 werkdagen weten hoe we je gaan helpen. Zakelijke klanten die er met onze klantenservice niet uit komen, kunnen zich ook tot www.thuiswinkel.org wenden.

Retouren

Je hebt het recht om na ontvangst binnen 14 dagen een artikel of je hele bestelling te retourneren, het volledige aankoopbedrag wordt gecrediteerd. Je draagt daarbij wel zelf de kosten van terugzending. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking en met de originele labels, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn.
Mocht je een artikel willen retourneren dan dien je de volgende stappen te nemen.

  1. Vraag een retourbon aan per email, vul de gegevens in en verzend dit naar service@workwearwebshop.nl
  2. Wacht op antwoord voordat je het artikel terugstuurt, je krijgt instructies hoe je moet handelen
  3. Na ontvangst van het antwoord dien je binnen 2 werkdagen het artikel terug te sturen

De volgende producten kun je helaas niet retour sturen:

  • Producten die speciaal voor je zijn gemaakt, zoals bedrukte producten
  • Producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals ondergoed